12 zile au mai ramas pana la nunta.. Am emotii, recunosc 🙂 dar sper sa fie constructive..

Rudi are pantofi, eu am poseta.. Avem de printat meniuri, carduri pentru invitati,  sa termin guestbook-ul, sa-i aranjam pe invitati la mese.. De fapt, intai trebuie sa aflam cine vine 🙂

Hartiile sunt indoite.. la ultima numaratoare erau 570.. si trebuie sa mai primesc cateva..

Nu stiu daca am decis bine sa port voal scurt (pana la coate).. as fi vrut lung.. insa nu cred ca ma avantajeaza.. o sa mai probez si altele 🙂 Bijuteriile ar trebui cautate si ele.. Incerc sa raman calma, sa gandesc limpede.. Eu am tot zis ca nu sunt agitata, dar incep sa fiu.. si nu pentru ca facem pasul asta, ci pentru ca organizam o petrecere pentru rude si prieteni, la care vrem sa se simta toata lumea bine..

Stiu ca o sa transpir sub rochie, ca or sa ma doara picioarele, ca o sa-mi luceasca fata.. dar, astea nu vor mai conta in ziua aceea 🙂 Mda, mai este putin..

Astept idei si sfaturi, fie din proprie experienta, fie din experienta altora..

