Au mai ramas 9 ziiiileeeee..

Toata lumea ne intreaba cum merg pregatirile.. pai.. merg. Am incercat sa ne gandim la multe aspecte, ca sa fie ok ziua aceea si pentru noi si pentru invitati.

Cum e rochia? Luni o vad. Costumul e agatat in husa lui.. e frumos si elegant.. pantofii asteapta in cutie sa mai fie purtati prin casa, ca sa ne obisnuim unii cu altii 🙂 Am gasit si cerceii potriviti.. nu vor fi cu nasturi, dar sunt frumosi tare.. Rar mi se intampla sa gasesc niste cercei atarnatori care sa-mi placa.. Cand nu cauti, atunci gasesti cele mai faine chestii.. s-a confirmat si de data asta.

De ieri am inceput sa sunam pentru a primi confirmari ale invitatilor, merge asa si-asa.. dar, ne-am zis.. cine isi doreste sa fie alaturi de noi pe 19 septembrie, o sa fie. Poate e egoism, poate doar stres de dinainte de nunta, dar mi-e greu sa inteleg de ce nu-ti raspunde lumea la telefon.. Nu am invitat multa lume, pentru ca am vrut sa fie o petrecere cu prieteni si cunoscuti de-ai nostri, nu cu oameni care vin din obligatie..  Ok, stim cu totii ce vremuri grele sunt.. le stiu vietile tuturor si cu toate astea asteptam macar un mail sau un sms cu un gand bun si un sfat pentru acea zi sau pentru viitor.. Dar, nimic.. e tacere 😦

Altfel.. avem pahare de sampanie personalizate, ca am vazut ca asa fac toti 🙂 Avem guestbook, care ar mai trebui personalizat.. si in functie de timpul disponibil voi mai lucra la el. Avem floricele pentru doamnele invitate.. cred ca mai trebuie cateva.. 😀 Avem panglici cu nasturi pentru servete.. hmmm, cred ca si aici trebuie sa mai verific inca o data numarul lor.. Mai bine sa am in plus, nu?

Am si tulle, ramane sa-mi fac voalul.. sa caut niste accesorii de par, ca sigur voi avea nevoie..

Cam atat pe azi..

