DSC02528_resize

19.09.2009 – Arad

A venit ziua cea mare foarte repede.. si la fel de repede a si trecut..dar, a fost frumooooos.. Nici nu mai stiu cum ne doream, stiu doar ca a iesit cum trebuie.. toate ne-au iesit bine.. Vremea a fost perfecta, nici foarte cald si nici frig. Am ajuns la timp peste tot, au venit multi prieteni si rude si oameni pe care acum i-am cunoscut.. Am avut emotii.. dar nu le mai tin minte.. totul s-a derulat repede. Poate si oboseala a fost de vina. Un sfat: petrecerea burlacilor s-o tineti cu o saptamana sau cu 2-3 zile inainte de nunta, ca altfel.. nu apuci sa savurezi ziua nuntii.. 🙂

Am zis DA la 15.15 la Casa de casatorii de langa Primaria Arad.. am primit o gramada de flori frumoase, am facut poze, ne-am sarbatorit cu putina sampanie.. au aruncat toti cu orez in noi.. am asteptat sa vina ora pentru ceremonia religioasa la casa doamnei Eva.. anda, ancuta, irisz si ocsi au tras cu ochiul la rochie..  cory m-a ajutat sa ma imbrac.. totul a durat cateva minute.. a venit Ionut, omul de incredere a lui Rudi.. sa se asigure ca ajung la biserica si ca nu il fac prea mult sa astepte.. Era fain sa-i vezi pe toti agitati si curiosi.. oare cum arat? Oare cum e rochia? Iar eu, din spatele geamurilor fumurii ii observam pe toti.. A batut clopotul la 17.45.. era semnalul nostru ca incepe slujba. A inceput si orga sa cante.. iar eu cu tata, de bratul lui trebuia sa merg INCET catre altar.. Dar, eu.. nu stiu ce muzica auzeam ca simteam alt ritm si ma grabeam.. n-am vazut niciun semn pe care Rudi mi-l facea sa merg mai incet, sau ca tata ma tragea putin inapoi.. 🙂 am incercat sa-i vad pe toti cei prezenti, nu mai stiu daca i-am vazut.. dar, stiu ca toti cei dragi au fost acolo..

Ceremonia a decurs asa cum am repetat.. ajuta sa stii ce urmeaza si ce ai de facut.. Ne-am dat consimtamantul.. in romaneste, ca sa inteleg si eu ce zic 🙂 Ne-am pus inelele.. a cantat orga iar si apoi „fata cu Ave Maria”.. asa i-a ramas numele, pentru ca nu am avut ocazia s-o cunoastem.. Ne-a emotionat pe toti.. si pana sa ne dam seama deja era totul gata.. Preotul ne-a condus pana la iesire si apoi au iesit toti sa ne felicite.. Toti erau emotionati si asta mi-a placut.. Au simtit si ei ceva atunci.. Au aruncat iar cu orez in noi, doar l-am pregatit  impreuna.. si nu puteam sa-l pastram pe stoc.. Au urmat momente tipice de poze.. cu parintii, cu socrii, cu bunicile, cu nasii, cu toti prietenii nostri.. si apoi toata lumea a plecat catre Mooskea.. iar noi sa facem poze pe hinta / hutulus / leagan  sau cum i-o mai zice  in Parcul Copiilor 🙂 Am vrut sa prindem apusul pe Mures, pe pontonul care duce catre strand.. si cand incepeau sa sune telefoanele cu „unde sunteti?” sau „cand veniti?”  am zis ca e momentul sa aparem si noi la petrecere..

Am vrut sa fie altfel „nunta noastra „.. sa ne astepte invitatii pe noi, nu sa pierdem noi 2-3 ore intampinandu-i.. nu stiu daca a fost o miscare inteleapta sau nu.. dar a trecut, oamenii s-au asezat unde au vrut, langa cine au vrut.. au mancat si baut cat au vrut si ce au vrut.. (despre meniu si bar scriu alta data).

Am vrut sa impacam ambele culturi prin muzica, mancare si bautura si prin noi.. si dupa cuvintele tuturor celor prezenti, as zice ca am reusit! Ar fi multe de adaugat.. nu ne-a iesit dansul pentru ca nu am mai repetat in ultima saptamana.. as fi vrut sa gust si eu gulas sau un cocktail facut de Razvan.. sa fi dansat cu tata.. sa-i fi prezentat pe unii invitati celorlalti, sa fi ales o coafura cu parul ridicat si sa fi petrecut mai mult timp pe rigul de dans..

Am facut o petrecere pe gustul nostru pentru ca a fost nunta noastra.. si sper ca toata lumea sa se fi simtit bine.. si sa vorbeasca mult timp despre ea si cei care n-au facut inca pasul asta sa aiba curaj sa faca totul asa cum isi doresc..

Multumim pe calea asta tuturor ca ne-au sustinut, ca ne-au ajutat, ca au crezut ca se poate si altfel si pentru o vreme, va rugam sa nu ne intrebati nimic de „bebe” 🙂

Poze de amatori aici si aici si aici si aici. Si filmulet aici. Poze profi urmeaza..

Daca are cineva poze sa ne trimita link-ul sa le vada toata lumea.

