S-a intamplat acum 225 de zile, mai exact pe 21 februarie.. la Roma.. la Fontana di Trevi..

Cine-l cunoaste putin pe Rudi, stie ca nu e genul prea romantic sau care sa faca astfel de cereri, in asa maniera, intr-un loc public.. A planuit totul. A avut si ajutoare. Mama lui si sora lui. S-a uitat dupa bilete de avion si sub pretextul.. „toata lumea pleaca undeva cate 2-3 zile, hai sa mergem si noi” Ce zici de Roma? 😛

Am cautat hotel, ca doar lucrez in bransa.. si am gasit unul aratos, aproape de Vatican.. ceea ce a fost un lucru foarte bun.. n-am avut nevoie de transport.. eram aproape de toate obiectivele turistice.. si asa am economisit niste banuti.

Am ajuns vineri pe la 10-11, hotelul nu era asa grozav.. dar cui ii trebuie hotel fancy cu atatea lucruri de vizitat in jurul tau? 🙂

Vineri am vizitat putin Piata San Marco si apoi pe stradute, fara tinta.. Am urmat un indicator cu Fontana di Trevi si am ajuns imediat.. Rudi nu vroia sa mergem acolo.. pentru ca ziua cu cererea era sambata, nu vineri.. si am plecat repede, n-am aruncat banuti in fantana..

Nu prea mai stiu restul de detalii.. ce-am mai vizitat.. imi amintesc doar ca pe inserat am ajuns din nou la Fontana di Trevi, de data asta pregatiti cu aparatele si monedele.. Rudi primu.. isi pune dorinta, arunca banu.. eu pozez momentul.. Urmez eu, stiam dorinta.. si nu prea am avut nevoie de timp sa ma gandesc la ea cu ochii inchisi.. si totusi, de dragul momentului, i-am inchis.. si cand i-am deschis.. Rudi era in genunchi in fata mea, se chinuia sa scoata inelu.. si m-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui.. asa ca in filme.. iar eu, ca idioata, n-am reusit sa spun un DA prea clar.. si am inceput sa-l intreb pe Rudi daca e sigur, asa cum face o balanta.. am mai tras de timp.. dar, am zis DA.. si mai umblat apoi pe strazi, prin P-ta di Spagna si apoi catre hotel.. Mi-am amintit ca inainte de a merge la fantana, am fost sa mancam.. si am aflat mai tarziu detalii.. ca era ascuns inelu in rucsac, ca l-a scos cat eram eu la baie.. Am mai aflat ca s-au vizitat posibile locatii din Arad pentru nunta.. si date si chiar lista de invitati..

Am petrecut cateva zile frumoase la Roma si o sa ne gandim mereu altfel la acele locuri..

Una dintre date era 22 august, dar pana nu vedeam locul nu ne puteam decide.. Si oricum nu prea imi placea la Hotel Parc, prea erau multe conditii si prea arata sala ca de nunta.. 🙂 Si apoi am zis ca 5 septembrie la Mooskea.. si ne-am amintit de nunta Andreei Nuta, acum Barbulescu.. si am vrut 12.. si era ocupat.. si asa am ajuns la 19.09.2009 – o data mai usor de tinut minte, nu? 🙂

